کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9200 | مشاهده و دانلود: 740226436 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/31 | اعضاء: 316772 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

چت روم‌ها غالبا استفاده‌های تجاری دارند

یک استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه روان شناسی، گفت: پدیده اینترنت و بازی‌های رایانه‌ای لزوما پدیده‌های منفی و بد نیستند، اما نداشتن آگاهی و چگونگی استفاده صحیح از آن ممکن است آسیب‌های جدی به ما و فرزندانمان وارد کند، برای این منظور باید سواد رسانه‌ای خود را افزایش دهیم.

 به گزارش سافت‌گذر به نقل از خبرگزاری رسا، سید امیر هاشمی، استاد دانشگاه و پژوهشگر حوزه روان شناسی در برنامه سایه روشن که از رادیو معارف پخش می‌شود، گفت: پدیده اینترنت و بازی‌های رایانه‌ای لزوما پدیده‌های منفی و بد نیستند،  اما نداشتن آگاهی و چگونگی استفاده صحیح از آن ممکن است آسیب‌های جدی به ما و فرزندانمان وارد کند، برای این منظور باید سواد رسانه‌ای خود را افزایش دهیم.

 وی ابراز داشت: یکی از آسیب‌های اینترنت رفتن نوجوانان و جوانان به کافی نت است، استفاده از کافی نت دلایلی دارد، کسانی که از کافی نت استفاده می‌کنند یا به عنوان این‌که گروه مرجعی را پیدا کرده‌اند به آنجا می‌روند یا به خاطر مخالفت والدینشان برای استفاده از برخی سرویس های اینترنت، با رفتن به کافی نت به صورت آزادانه از همه امکانات استفاده می‌کنند. بعضی هم به عنوان این‌که در خانه رایانه نداریم و کافی نت ارزان است به آنجا می‌روند.

 این پژوهشگر حوزه روان شناسی ادامه داد: همه این‌ها تحت آسیب‌های اینترنت قرار می‌گیرند، اولین آسیب کافی نت این است که در کافی نت ارتباطات جدیدی ایجاد می‌شود. ارتباط نوجوان‌ها با جنس مخالف موضوعی جدی است چون پدر و مادری نیستند تا ناظر اعمال فرزندانشان باشند.

 وی ادامه داد: آسیب دیگر کافی نت، موضوع اطلاعاتی است که از هم گروه یا غیر هم گروه خود به دست می‌آورند، موضوع سوم حریم شخصی است، تمام فعالیت‌های شما در کافی نت در کامپیوتر مرکزی کافی نت که تحت نظارت مدیر کافی نت است ضبط و ذخیره می‌شود و او می‌تواند شما را مانیتور کند و ببیند، او می‌تواند اطلاعات شما را بردارد و ذخیره کند.

 استاد هاشمی در ادامه گفت: وقتی شما از کافی نت خارج می‌شوید او هم‌چنان می‌تواند به بسیاری از سایت‌هایی که شما دسترسی پیدا کردید دسترسی پیدا کند، حتی فعالیت‌هایی که شما انجام دادید را ادامه دهد، ممکن است شما فلشی را به کامپیوتر وصل کنید، این امکان برای کامپیوتر مرکزی هست که کل اطلاعات فلش شما را تخلیه و در جایی ذخیره کند، بدون این‌که شما متوجه شوید.

 این استاد دانشگاه اظهار داشت: اگر لازم است فرزندتان از اینترنت استفاده کند حتما برای او در خانه امکان استفاده از اینترنت را فراهم کنید و اگر او دانش و آگاهی لازم را ندارد باید بدانید که کافی نت‌ مکان خوبی برای آموزش و نحوه استفاده از اینترنت نیست.

 وی در پاسخ به پرسش «چت چیست و چه آسیب‌هایی می‌تواند داشته باشد؟» گفت: چت یا به ترجمه فارسی گفتگو، یکی از اولین خدماتی است که در اینترنت قرار گرفت، چت روم‌ها فضاهای دیجیتالی هستند که شما می‌توانید به آن‌ها وصل و یا عضو آن‌ها شوید، با یک میکروفن یا دوربین که به کامپیوتر وصل می‌شود می‌توانید تصویر خود را برای دیگری ارسال و تصویر دیگران را دریافت کرده و با آن‌ها گفتگو کنید.

 استاد هاشمی بیان داشت: چت روم‌ها غالبا استفاده‌های تجاری دارند برای همین مجانی هستند، در نگاه اول چت روم یک وسیله بسیار ساده است، شما می‌توانید به جای این‌که هزینه تلفن بپردازید با دوستتان در آن طرف دنیا ارتباط مکالمه‌ای یا تصویری برقرار کنید، با هزینه بسیار کم، اما در نگاه آسیب شناسانه و روان‌شناسانه متاسفانه چت روم جزو خطرناک‌ترین نوع استفاده‌های اینترنت در کشور ما است.

 وی ابراز داشت: گاهی افراد برای بازی و سرگرمی از آن استفاده می‌کنند، گاهی آن را برای تداوم زندگی واقعی لازم می‌دانند و می‌گویند ما برای این‌که وارد زندگی واقعی شویم از چت روم استفاده می‌کنیم، همان‌طور که شما از تلفن استفاده می‌کنید، عده‌ای دنبال جستجوگری هستند، یعنی مطالب جدید، دوستان جدید و اطلاعات جدید می‌خواهند، عده‌ای هم با آن اوقات فراغت را طی می‌کنند.

 این پژوهشگر روانشناسی در پایان ابراز داشت: عده بسیار کمی از چت روم به عنوان ارتباطات مخابراتی ارزان استفاده می‌کنند، در فضای چت، مرزبندی جنسی، سنی، نژادی، تحصیلاتی و... وجود ندارد، به همین دلیل افراد می‌توانند آزادانه هر کاری انجام دهند، وقتی محدودیت‌ها برداشته شد و افراد جز نامی از هم چیزی نمی‌دانند، استفاده از فضای چت جذاب می‌شود و آسیب‌های زیادی را به دنبال دارد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 19932 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/12/27 تعداد مشاهده: 1779
کلید واژه ها: ,
سافت گذر